Procedura składania zamówienia

Procedura składania zamówień:
Zamówienia na towary oferowane w Sklepie internetowym przyjmowane są za pośrednictwem sieci Internet poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej Sklepu. Mogą Państwo składać zamówienia przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej http://www.ogrodynawymiar.pl

Zamówienie składa się poprzez wskazanie na produkt wybierając opcję „DO KOSZYKA”. Następnie w części zwanej KOSZYKIEM należy wybrać sposób odbioru i płatności za zamówienie, który najbardziej Państwu odpowiada. W chwili składania zamówienia zostają Państwo poinformowani o kosztach zamówionego towaru oraz o kosztach jego dostawy, jeżeli nie zdecydujecie się na odbiór osobisty.

W koszyku nalezy wskazać następujące:

zamawiane produkty oraz ich ilość
sposób dostawy lub miejsce odbioru zamówionego towaru
sposób płatności
adres, na jaki przedmiot zamówienia ma być dostarczony oraz dane niezbędne do wystawienia faktury
Łączna wartość zamówionych towarów i kosztów przesyłki podawane są podczas dokonywania zamówienia w koszyku.. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na wskazany przez siebie adres e-mail, automatycznie generowany przez Sklep, list elektroniczny ze szczegółami podsumowującymi złożone zamówienie.
Uwaga!!!
Jeżeli w koszyku znajdą się produkty o różnych rozmiarach – poproś mailowo lub telefonicznie o indywidualną wycenę kosztów dostawy. W przeciwnym razie system policzy ilość palet przypisaną do każdego rozmiaru produktu osobno